Leadfeeder vs HubSpot Prospecting

Poznaj jak działa Leadfeeder oraz HubSpot

Co to narzędzie daje w ramach prospectingu - funkcje pokrywające się z HubSpot:


  • Wiem jakie firmy odwiedziły moją stronę
  • Mam pod ręką podstawowe informacje - branża, wielkość zatrudnienia, linki do strony www i company page na Linkedin
  • Wiem z jakiego źródła wpadł lead (np. wyszukiwania organiczne vs google ads)
  • Wiem ilu pracowników z danej firmy i ile razy coś wyświetlili na mojej stronie, kiedy ostatni raz byli na stronie, z jakiego regionu pochodzą itp.
  • Mogę łatwo segmentować prospecty (np. po branży i liczbie pracowników) i ustawić sobie powiadomienie jak wpadnie coś nowego
  • Mogę wyeksportować listę prospectów do CSV/Excel
  • Mogę szybko stworzyć nowy rekord w CRM dla nowego prospectu

Co to narzędzie daje w ramach prospectingu - ponad to, co oferuje HubSpot:

  • Wiem dokładnie jakie strony odwiedzali pracownicy danej firmy (choć dalej nie wiem jakie konkretnie osoby)
  • Leedfeeder od razu podpowiada potencjalne kontakty z danej firmy - w oparciu o dane znalezione w sieci - i udostępnia dane o nich, np. “scrapowane” maile, linki do profili Linkedin/Twittera, czasem nazwa stanowiska. W HubSpot takie dane trzeba by było raczej ręcznie wyszukiwać/z pomocą dodatkowych aplikacji.

  • Prospecty mogę filtrować po konkretnych URL i landing-page jakie odwiedzili, ale też czy wyświetliły konkretne video na stronie (choć tego do końca nie przetestowałem - nie mam pewności czy faktycznie nagranie z YouTube osadzone na www można tak śledzić)

Co daje mi integracja Leedfeeder z HubSpot?

  • Z poziomu Leedfeedera mogę szybko utworzyć nową kartę firmy w HubSpot CRM, przypisać taska użytkownikowi HubSpot, założyć deal.

  • Leedfeeder ma zabezpieczenie przed duplikatami - sprawdza czy taka firma jest już w HubSpot i pozwala zaktualizować niektóre informacje - np. historię wyświetlanych stron, nawet jeśli nie mamy przypisanych żadnych kontaktów. Minus jest taki, że taka informacja jest zapisywana w formie notatki, co może powodować utrudnienia w ramach dalszych działań (analiza ruchu, automatyzacja itd.)



Podsumowanie


Największą zaletą Leedfeedera jest łatwo dostępna i dokładna informacja jakimi stronami interesował się dany prospect/firma. Kluczowe pytanie - jakich danych potrzebuje Sprzedaż, żeby działać w ramach prospectingu? 


Jeśli wystarczy info o tym, jakie firmy i jak często nas odwiedzają a jeszcze nic nie pobrały - to HubSpot ma wszystko co potrzeba. 


Jeżeli wiedza o odwiedzanych stronach jest kluczowa - warto rozważyć Leedfeedera. Warto też pamiętać o dodatkowych kosztach - pricing jest uzależniony od liczby leadów/miesiąc: