Dowiedz się jak wykluczyć rejestrację określonych domen w HubSpot - nie rejestruj w CRM wewnętrznej komunikacji
Aby zapobiec rejestrowaniu wiadomości e-mail wysyłanych do określonych odbiorców, dodaj je do listy Nigdy nie loguj na swoim koncie HubSpot. E- maile wysłane z połączonej skrzynki odbiorczej z rozszerzeniem HubSpot Sales na adresy lub domeny na tej liście nie utworzą nowego rekordu kontaktu, nie będą rejestrować aktywności śledzenia e-maili na osi czasu kontaktu ani nie będą rejestrowane w rekordzie. Jeśli wyślesz wiadomość e-mail bezpośrednio z CRM, nadal będzie ona wysyłana, ale wiadomość e-mail nie zostanie zarejestrowana w rekordzie. HubSpot nadal będzie rejestrować działania śledzenia e-maili dla wszystkich odbiorców w Twoim kanale aktywności .
Możesz także wykluczyć odbiorców z rejestrowania CRM podczas wysyłania wiadomości e-mail z Gmaila lub Outlooka .
Uwaga: jeśli w wiadomości e-mail znajdują się odbiorcy, których nie ma na liście Nigdy nie loguj, HubSpot będzie rejestrować wiadomości e-mail do tych rekordów kontaktów. Nigdy Log lista nie nie stosuje się do e-mail wątków zapoczątkowanych przez e-maili wysyłanych do wspólnej skrzynki odbiorczej rozmów . Aby temu zapobiec, skonfiguruj filtry e-mail w skrzynce odbiorczej rozmów .
- Na swoim koncie HubSpot kliknij ikonę ustawień Ustawienia na głównym pasku nawigacyjnym.
- W menu na lewym pasku bocznym przejdź do Integrations > Email Integrations .
- Kliknij kartę Śledź i rejestruj .
- W sekcji Nigdy nie rejestruj wprowadź co najmniej jeden adres e-mail lub domenę:
- Do e-maili wysyłanych do konkretnego odbiorcy nigdy zalogować, podaj adres e-mail jako emailaddress@domain.com (np name@hubspot.com ).
- Aby nigdy nie rejestrować wiadomości e-mail wysłanych do jakichkolwiek odbiorców z określoną domeną, wprowadź domenę jako *@domain.com (np. *@Hubspot.com ).
- Kliknij Zablokuj tylko dla mnie . Użytkownicy z uprawnieniem dostępu do konta mogą blokować adresy i domeny dla wszystkich użytkowników na koncie, klikając Zablokuj dla wszystkich użytkowników .
Proszę zanotować:
- Konto HubSpot jest ograniczone do 100 bloków dla wszystkich adresów e-mail / domen użytkowników.
- Każdy użytkownik HubSpot na koncie HubSpot jest ograniczony do 100 bloków tylko dla mnie adresów e-mail / domen.
- Aby usunąć adres e-mail lub domenę z listy Nigdy nie loguj , najedź na nią i kliknij Usuń .