Jak wykluczyć domenę z rejestracji maili w HubSpot?

Dowiedz się jak wykluczyć rejestrację określonych domen w HubSpot - nie rejestruj w CRM wewnętrznej komunikacji

Aby zapobiec rejestrowaniu wiadomości e-mail wysyłanych do określonych odbiorców, dodaj je do listy Nigdy nie loguj na swoim koncie HubSpot. E- maile wysłane z połączonej skrzynki odbiorczej rozszerzeniem HubSpot Sales na adresy lub domeny na tej liście nie utworzą nowego rekordu kontaktu, nie będą rejestrować aktywności śledzenia e-maili na osi czasu kontaktu ani nie będą rejestrowane w rekordzie. Jeśli wyślesz wiadomość e-mail bezpośrednio z CRM, nadal będzie ona wysyłana, ale wiadomość e-mail nie zostanie zarejestrowana w rekordzie. HubSpot nadal będzie rejestrować działania śledzenia e-maili dla wszystkich odbiorców w Twoim  kanale aktywności . 

Możesz także wykluczyć odbiorców z rejestrowania CRM podczas wysyłania wiadomości e-mail z Gmaila lub Outlooka .

Uwaga:  jeśli w wiadomości e-mail znajdują się odbiorcy, których  nie ma na liście  Nigdy nie loguj, HubSpot będzie rejestrować wiadomości e-mail do tych rekordów kontaktów. Nigdy Log lista nie nie stosuje się do e-mail wątków zapoczątkowanych przez e-maili wysyłanych do wspólnej skrzynki odbiorczej rozmów . Aby temu zapobiec, skonfiguruj filtry e-mail w skrzynce odbiorczej rozmów .

  • Na swoim koncie HubSpot kliknij ikonę ustawień Ustawienia na głównym pasku nawigacyjnym.
  • W menu na lewym pasku bocznym przejdź do Integrations > Email Integrations .
  • Kliknij kartę Śledź i rejestruj .
  • W sekcji Nigdy nie rejestruj wprowadź co najmniej jeden adres e-mail lub domenę:
    • Do e-maili wysyłanych do konkretnego odbiorcy nigdy zalogować, podaj adres e-mail jako emailaddress@domain.com (np name@hubspot.com ).
    • Aby nigdy nie rejestrować wiadomości e-mail wysłanych do jakichkolwiek odbiorców z określoną domeną, wprowadź domenę jako *@domain.com (np. *@Hubspot.com ).ustawienie blokowania-blokowania-e-maili
  • Kliknij Zablokuj tylko dla mnie . Użytkownicy z uprawnieniem dostępu do konta mogą blokować adresy i domeny dla wszystkich użytkowników na koncie, klikając  Zablokuj dla wszystkich użytkowników . 

Proszę zanotować:

  • Konto HubSpot jest ograniczone do 100 bloków dla wszystkich adresów e-mail / domen użytkowników.
  • Każdy użytkownik HubSpot na koncie HubSpot jest ograniczony do 100 bloków tylko dla mnie adresów e-mail / domen.
  • Aby usunąć adres e-mail lub domenę z listy Nigdy nie loguj , najedź na nią i kliknij Usuń .

email-never-log-remove