Poznaj główne różnice miedzy HubSpot Enterprise a Professional w obszarach marketing i sprzedaż
Generalne funkcje Enterprise
- Sandbox (środowisko testowe) - kopia HubSpota wewnątrz Hubspota do testów integracji i innych prac
- Własne obiekty w HubSpot np. licencja i monitoring tej licencji, jej wygasania, automatyzacja przedłużania, komunikacja z klientami -w PRO nie można dodać własnych obiektów (inne to np szkolenia, studenci, samochody na wynajem)
- Podział na Business Units i separacja linii biznesowych z dostępem do danych , osobne raportowanie, landing page, mailingi to można dodać tylko do ENTERPRISE - w PRO wszyscy pracują bez separacji na jednej bazie i nie można podzielić dostępu do danych
- Mamy pełne raportowanie ścieżki konwersji i atrybucji również pod kątem tego co powoduje, że zamykamy DEAL nie tylko co dało nam CONTACT
- SANDBOX - środowisko testowe - kopia produkcyjnego HubSpot
Marketing Hub
- Tanie kontakty w HS Enterprise jak rośnie nam baza to płacimy 95 EUR za 10000 nie 250 EUR za 5000
- Wiele domen na jednym koncie, można mieć DOMENĘ A i DOMENĘ B na jednym, w PRO tylko jedna DOMENA - trzeba mieć dwa PRO do raportowania dwóch osobnych domen
- Pełne monitorowanie ścieżki atrybucji do poziomu revenue i deal nie tylko contact - wiemy ile mamy zwrotu np z bloga. W PRO możemy zobaczyć tylko do poziomu kontaktu czyi skąd mamy leady - nie co nam daje zamknięcie transakcji
- Behavioral Event Triggers - można budować zdarzenia w HubSpot na bazie kliknięć na elementy strony www np. wysłać maila jak ktoś kliknie w CASE STUDY lub logowanie na stronie
- Partycjonowanie - możliwość przypisania określonego LP, Mialing, blog i innych assetów do konkretnych osób - nie widzą innych elementów
- Możliwość budowy zdarzeń w HubSpot np zalogowanie do platformy SAAS czy marketplace, w PRO tylko zdarzenia samego HubSpot.
- Adaptacyjne testowanie do 5 LP i automatyczny wybór wygrywającego a nie test A/B
- Enterprise umożliwia podłączenie kanału YOUTUBE i jego śledzenie
- Łatwość cross sell pomiędzy Business Units, mamy ta samą bezę danych i nie musimy się logować do osobnego systemu
Sales Hub
- W enterprise sprzedaż może wyznaczyć cele nie tylko do revenue ale także do ilości telefonów, maili i spotkań
- Playbooks - skrypty sprzedażowe
- Powtarzalne transakcje recuring revenue np do opłat za licencje ich nie ma w PRO
- Hierachiczne zespoły - można stworzyć nie tylko zespoły ale również zespoły w zespołach - czyli odwzorować całą strukturę sprzedaży i marketingu
- Można nadać prawa do zmiany pola per pracownik, w PRO pole może zmienić każdy kto ma dostęp do danego kontaktu
- UWAGA MEGA temat jak mamy klientów po angielsku i z nimi rozmawiamy po angielsku - automatyczne transkrypcje rozmów telefonicznych